Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Když vidím dnes ten hnus na Hradě, říkám, zlatý Havel. Patřil jsem k jeho kritikům, více jsem fandil Klausovi, dnes vidím, jak jsem se mýlil. Havel měl vize, charakter a pevné zásady, nebyl populista, neříkal to, co by si většina přála slyšet, neměl za potřebí lidem podlézat. Na rozdíl od těch dnešních bezcharakterních pletichářů, populistů a podvodníků je ve světě uznávaný. Kromě Ruska a Číny samozřejmě, komunisté, estébáci a prospěcháři z komunistického režimu ho nenávidí a snaží se ho všemožně očerňovat i po jeho smrti.

7 0
možnosti
JV

Vnímám to úplně stejně.

0 0
možnosti

R^

Díky! Očekával jsem tupý výlev nenávisti a pohrdání pravdou. O to víc mne potěšilo Vaše myšlení. Díky!

:-)

6 0
možnosti
JR

J41a25r44a 29R60a91n17k

18. 12. 2017 20:40

V zemich Warsavskeho paktu se za pravdu popravovalo:-(

Diky za kazdeho noveho blogera a doufam, ze se Vase generace zapoji vice do politiky, ta stara "galerka" na Hrade uz je tak pro umelce zabyvajici se komiksy.

Karma VamR^

7 1
možnosti
MB

Václava Havla mám rád. Nevím proč, stále vidím jeho krátké kalhoty na přehlídce. Dojem i roztržitého člověka, který je ovšem oddán své myšlence. Dalo se mu věřit, což dnes již chybí. Nedělám si iluze o nadpřirozeném idolu, nepochybně taky člověk s osobními vadami. Byl ovšem u zrodu toho cenného - naší svobody. Jak jsme s ní, za 28 let naložili, je věcí další. Ti, kteří na něj dnes plivou - v podstatě plivou sami na sebe. Sdělují, že žádnou svobodu si neobjednali, jde o břímě, které je pouze zatěžuje. Není pak s podivem, že se dostávají na stejnou loďku, na které pluje ten, který taky rád kope do neživých - Do F. Peroutky. Nějaký nový jev doby ... :-)

17 2
možnosti
MD

perfektně shrnuto, díky.

0 0
možnosti
Foto

R^V je mi po něm pořád smutno Asi nikdy nezapomenu na tu chvíli, kdy to V. Moravec v přímém přenosu oznámil. Bylo po poledni... dál to nebudu psát.

Není vůbec pravda, že je každý nahraditelný a není pravda, že bolest se během čtyř ,pěti, šesti let překoná. Znám spoustu lidí, kteří, když dnes sledují ty plivance ruku v ruce s kurzem politického stylu a i davu, cítí tuhle bolest o to víc a jako by to bylo včera. Karma.

19 3
možnosti
Foto

Slavomíre...a tak jestli mám mínus za to, že je mi smutno, tak to mi prosím pěkně připomíná pár situací v Rusku, kdy Stalin takovým nerozjásaným zařídil taxíka do gulagů... nebo u nás děti nerozjásané musely stanout před optimistickou pionýrskou vedoucí. Samozřejmě tohle není z Vaší strany ten případ. Slavomíre, no uznejte... to je dneska fajn doba, viďte? Taky trošku spojená s Václavem Havlem;-);-D

6 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS